ФУНКЦІЇ МЕНЕДЖМЕНТУ ЯК ЄДНІСТЬ ЕКОНОМІКИ, ІНЖЕНЕРІЇ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ

Автор(и)

  • Vasiliy Babailov Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30977/PPB.2226-8820.2018.20.0.29

Ключові слова:

планування, проектування, мотивація, контроль, економіка, інженерія, адміністрація

Анотація

В останні роки стався значний прогрес у поглибленні розуміння менеджменту - були встановлені його: сутність як організація будь-якої діяльності; зміст як чотири функції (планування, проектування, мотивація, контроль) і два сполучних процесу (ділове спілкування і прийняття рішень); структура як єдність економіки, інженерії та адміністративної діяльності. Особливим досягненням з'явилося формулювання в 2016 році нової парадигми менеджменту. Цьому сприяло застосування універсальної моделі розробки парадигм. Однак до сих пір немає відповіді на питання, який досить часто виникає в дослідницькій практиці, в тому числі і в педагогічній практиці вищої школи: до якої сфери діяльності відносяться кожна з функцій менеджменту - економіці, інженерії або адміністрації. Вирішення цієї проблеми стало метою даного дослідження. Для її досягнення були поставлені такі завдання: визначити сферу діяльності функції планування; визначити сферу діяльності функції проектування; визначити сферу діяльності функції мотивація; визначити сферу діяльності функції контроль; узагальнити отримані результати. Методики дослідження: огляд літературних джерел; історичного-логічного; аналогії; 2С70; ВЕО; модель BVK; теорія методу Бабайлова. Результати: встановлено, що планування - це економічна функція, проектування - інженерна, мотивація - адміністративна, контроль - економічна, інженерна і адміністративна функції одночасно. Наукова новизна: обґрунтування конкретної сфери діяльності кожної функції менеджменту. Практична значимість: обґрунтування конкретної сфери діяльності кожної функції менеджменту поглиблюватиме їх розуміння і підвищувати їх ефективність

Біографія автора

Vasiliy Babailov, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

доцент кафедри економіки і підприємництва

Посилання

Бабайлов В. К. Новая парадигма менеджмента. Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. 2016. №3(14), том 1. С. 72 – 76.

Бабайлов В. К. Модель разработки парадигм: важнейшие свойства. Новий колегіум. 2016. № 3. С.48-53.

Бабайлов В. К., Баленко А., Хмелевская А. Обзор литературных источников как метод эксперимента. Бизнес-Информ. 2006. №3. С.103-104.

Бабайлов В. К. Формирование научного понятия на основе методики «2С70». Бизнес-Информ. 2005. №9-10. С.112-113.

Бабайлов В. К. Всеобщая наука. Новий колегіум. 2017. № 3. С.57-61.

Бабайлов В. К. Новая парадигма методологии. Новий колегіум. 2018. № 1. С.73-77.

Бабайлов В. К. Индукция и Дедукция. Бизнес-Информ. 2012. №10 . С. 285-287.

Бабайлов В. К. Теория метода: монография. Харків, 2011. 232 с.

Бабайлов В. К. О предмете экономической науки. Бизнес-Информ. 2000. № 6. С. 23.

Бабайлов В.К. Менеджмент: Наука и практика: учебник, Х.: ХНАДУ, 2015. 276 с.

Опубліковано

2018-12-20

Номер

Розділ

Статті