СТВОРЕННЯ ІМІДЖЕВОЇ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ДЛЯ БУДІВЕЛЬНОЇ ФІРМИ

Автор(и)

  • Viktoriya Blaga Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Україна https://orcid.org/0000-0001-8386-0767
  • Vitaly Blagoy Харківський національний університет будівництва та архітектури, Україна https://orcid.org/0000-0002-0702-561X
  • Irina Khoroshilova Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Україна https://orcid.org/0000-0001-5343-5161

DOI:

https://doi.org/10.30977/PPB.2226-8820.2020.24.0.33

Ключові слова:

будівельна фірма, рекламна кампанія, ефективність, імідж

Анотація

УДК 659.1; JEL Classification: M370

 

Мета: дослідити та обґрунтувати можливості проведення іміджевої рекламної кампанії для будівельної фірми. Методика дослідження: метод математичної статистики – для обробки та аналізу вихідних даних, виявлення тенденцій вихідних даних, виявленні тенденцій та закономірностей в зміні показників, що аналізуються, обґрунтування отриманих результатів; аналіз та узагальнення існуючих підходів щодо оцінки ефективності рекламної кампанії. Результати дослідження: визначена концепція проведення рекламної кампанії, перелік інструментів для оцінки її ефективності. Наукова новизна: удосконалені методичні підходи щодо оцінки ефективності рекламної кампанії за рахунок доповнення їх аналітичними функціями в умовах обмеженого бюджету, що дає  можливість його перерозподілу на користь найбільш прибуткових рекламних каналів. Практична значущість: визначено та обґрунтовано рекомендації по проведенню рекламної кампанії, що допоможуть залишити конкурентів будівельної фірми на кілька кроків позаду. З цією метою спочатку необхідно докладно вивчити свою цільову аудиторію. Продукція повинна бути з певною «родзинкою». Підприємство, по-перше, використовує безсвинцеву, екологічну технологію, по-друге, випускає вікна з підвищеною звукоізоляцією, тому у цільову аудиторію потрапляють люди з різними порушеннями нервової системи, мешканці великих міст, де населення піддається підвищеному стресу: і вечірній, і ранковий шум проїжджаючих автомобілів. Треба залучити клієнтів, наводячи в рекламному оголошенні плюси своїх пластикових балконних блоків: «Наші вікна збережуть Ваше здоров’я та позбавлять від стресу вулиць» і т.д. Застосування аналітичних функцій в умовах обмеженого бюджету дає  можливість його перерозподілу на користь найбільш прибуткових рекламних каналів. При проведенні рекламних кампаній завжди має сенс вибирати показники, які закріплені за кінцевими цілями. В основному це грошові кошти. На результативність рекламної кампанії впливають такі фактори, як якість рекламного каналу, час проведення, утримання та повернення клієнтів за допомогою email-маркетингу, різна маржа на різні товари і послуги та інше.

Біографії авторів

Viktoriya Blaga, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

доцент кафедри економіки і підприємництва

Vitaly Blagoy, Харківський національний університет будівництва та архітектури

доцент кафедри економіки

Irina Khoroshilova, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

доцент кафедри обліку, оподаткування та міжнародних економічних відносин

Посилання

Burnet, J., Moriarty, S. (2001), Marketing communications: an integrated approach [Marketingovye kommunikatsii: integrirovannyy podkhod], St. Petersburg: Peter, 860 p.

Jeffkins, F. (2001), Advertising [Reklama], Pract. Manual, K.: T-vo “Knowledge”, 455 p.

Juler, A., Druniani, B. (2002), Creative strategies in advertising [Kreativnye strategii v reklame], St. Petersburg: Peter, 338 p.

Deyan, A. (1993), Advertising [Reklama], trans. with fr. M.: Progress University, 176 p.

Wells, W., Burnet, J., Mariarty, S. (2001), Advertising: Principles and Practice [Reklama: Printsipy i praktika], Second ed. St. Petersburg: Peter, 736 p.

Golda, N. M, Polishchuk, N. V. (2018), Advertising as a marketing tool [Reklama yak instrument marketynhu], monograph, Vinnytsia: Mercury-Podillya LLC, 132 p.

Gorbal, N. I. (2001), Estimation and formation of costs for advertising activity in the enterprise marketing system [Otsinka ta formuvannia vytrat na reklamnu diialnist v systemi marketynhu pidpryiemstva], abstract dissertation PhD in Economics: 08.06.02. Lviv Polytechnic National University, Lviv, 20 p.

Demyanenko, V. V., Potapenko, S. D. (2003), Optimization of budget allocation of advertising campaign for distribution of advertising messages [Optymizatsiia rozpodilu biudzhetu reklamnoi kampanii dlia poshyrennia reklamnykh povidomlen], Marketing in Ukraine, No. 3, P. 10-12.

Ilyashenko, S. M., Prokopenko, O. V. (2002), Formation of the market for environmental innovations: economic bases of management [Formuvannia rynku ekolohichnykh innovatsii: ekonomichni osnovy upravlinnia], monograph, Sumy: University Book, 250 p.

Kislyy, V. N., Lapin, Ye. V., Trofimenko, N. A. (2002), Ecologization of enterprise management [Ekologizatsiya upravlennya predpriyatiem], monograph, Sumy: VTD «University Book», 232 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-05-31

Номер

Розділ

Статті