ПЛАНУВАННЯ СТРАТЕГІЧНИХ ЗМІН В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.30977/PPB.2226-8820.2019.23.0.148Ключові слова:
стратегічні зміни, планування змін, інноваційна політика підприємстваАнотація
УДК 658.018 (045); JEL Classification: M 100
Мета: удосконалення підходів до планування та розробки стратегії змін у ситуації проведення підприємством інноваційної політики. Методика дослідження: Вивчення методичних і теоретичних аспектів розробки стратегії змін в умовах впровадження інновацій на підприємстві за даними спеціалізованої літератури. Результати дослідження. У статті розглянуто такі поняття як старатегія підприємства, інноваційна політика та стратегія змін, пов'язана з інноваціями. В результаті дослідження обґрунтовано взаємозв'язок між загальною стратегією підприємства та інноваційної стртегией. У сттратье показано вплив змін на діяльність підприємства, на його тсртагеию, зокрема вплив впровадження інновацій. Виділено риси та принципи стратегія змін в умовах інноваційного розвитку підприємства. Основну увагу приділяється процесу планування проведення стратегічних змін, що проводяться на підприємстві, в умовах здійснення інноваційної політики. Так обґрунтовано основні етапи процесу розробки стратегічного плану впровадження інноваційних змін. Виділено структуру розробки стратегічного і тактичного план впровадження змін при інноваційному розвитку підприємства. Наукова новизна: виділені принципи успішного управління інноваційними змінами на сучасних підприємствах; обґрунтований план заходів щодо впровадження стратегії зміни в рамках інноваційної політики підприємства; запропоновано підходи щодо удосконалення процесу планування інноваційних змін, що сприятиме успішному і своєчасному виявленню опору змінам на підприємстві. Практична значимість. Практична значущість наукових результатів статті полягає в тому, що впровадження пропозицій, розроблених за результатами дослідження, сприятиме підвищенню ефективності впровадження та управління змінами на підприємстві за рахунок підвищення обізнаності, знань і мотивації співробітників в сфері інноваційної політики підприємства.
Посилання
Адизес И. Управление жизненным циклом корпорации. Санкт- Петербург, 2011. 384 с.
Ашмарина С. А. , Герасимов Б. Н. Управление изменениями : учеб. пособие / под ред. С. А. Ашмарина. Москва, 2011. 128 с.
Ковальов В. М., Яковлева Ю. В. Интегральная оценка методов экономического управления предприятиями и персоналом. Вестник Бердянского ун-та менеджмента и бизнеса. 2012. № 2(18). С. 84-88.
Коэн Д. С. Суть перемен: путеводитель. Инструменты и тактика руководства преобразованиями в компании. Москва, 2007. 320 с.
Люкшинов А. Н. Стратегический менеджмент : учеб. пособие для вузов. Москва, 2000. 375 с.
Отенко В. И., Гронь О. В. Стратегические изменения на предприятии: сущность, виды, инструментарий. БизнесИнформ. 2011. № 8. С. 204-207.
Подольчак Н., Стецив С. Формирование и использование типичных изменений на этапах ЖЦП. Вестник ТНЕУ. 2011. № 4. С. 84-94.
Старик Р. Я. Управление изменениями как фактор укрепления рыночной позиции предприятия. Научный вестник НЛТУ Украины. 2011. Вып. 14. С. 297-303.
Усик С. П. Выбор стратегии развития с учётом степени готовности предприятия к стратегическим изменениям. Актуальные проблемы экономики. 2009. № 6 (96). С. 142-151.
Хамэл Г. Стратегическая гибкость. Санкт- Петербург, 2005. 384 с.
References
Adizes, I. (2011), Life cycle Management of the Corporation [Upravlenie zhiznennym tsiklom korporatsii], St. Petersburg, 384 p.
Ashmarina, S. A., Gerasimov, B. N. (2011), Change management : textbook. the allowance / under the editorship of S. A. Ashmarina [Upravlenie izmeneniyami : ucheb. posobie / pod red. S. A. Ashmarina], Moscow, 128 p.
Kovalov, V. M., Yakovleva, Yu. V. (2012), Integrated assessment of methods of economic management of enterprises and personnel [Integral'naya otsenka metodov ekonomicheskogo upravleniya predpriyatiyami i personalom], Bulletin of Berdyansk University of management and business, No 2 (18), P. 84-88.
Cohen, D. S. (2007), The essence of change: a guide. Tools and tactics of change management in the company [Sut' peremen: putevoditel'. Instrumenty i taktika rukovodstva preobrazovaniyami v kompanii], Moscow, 320 p.
Lukinov, A. N. (2000), Strategic management : textbook benefit for universities [Strategicheskiy menedzhment : ucheb. posob. dlya vuzov], Moscow, 375 p.
Otenko, V. I., Gron, O. V. (2011), Strategic changes at the enterprise: essence, types, tools [Strategicheskie izmeneniya na predpriyatii: sushchnost', vidy, instrumentariy], Business Inform, No. 8, P. 204-207.
Podolchak, N., Stec, S. (2014), Formation and use of typical changes in stages JCP [Formirovanie i ispol'zovanie tipichnykh izmeneniy na etapakh ZhTsP], Bulletin of TNEU, No. 4, P. 84-94.
Starik, R. J. (2013), Change management as a factor of strengthening the market position of the enterprise [Upravlenie izmeneniyami kak faktor ukrepleniya rynochnoy pozitsii predpriyatiya], Scientific Bulletin of NLTU of Ukraine, Issue 14, P. 297-303.
Usyk, S. P. (2009), Choice of development strategy taking into account the degree of readiness of the enterprise for strategic changes [Vybor strategii razvitiya s uchetom stepeni gotovnosti predpriyatiya k strategicheskim izmeneniyam], Actual problems of economy, No. 6 (96), P. 142-151.
Hamel, G. (2015), Strategic flexibility [Strategicheskaya gibkost'], St. Petersburg, 384 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
ЗГОДА НА ПУБЛІКАЦІЮ ТА ОПРИЛЮДНЕННЯ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ
Автор, який веде переписку (далі автор) уповноважений співавторами підтвердити
наступне:
Я, ___________________________________________________________, підтверджую, що
(ПІБ автора - повністю)
представлена робота ________________________________________________________________
(ПІБ всіх авторів)
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
(Назва статті)
- схвалена для публікації всіма співавторами;
- схвалена для публікації відповідальною установою, в якій вона виконана.
Автор поступається співзасновнику збірнику наукових праць «Проблеми і перспективи розвитку підприємництва» Харківському національному автомобільно-дорожньому університету
ексклюзивними правами на цю Статтю.
Передача авторського права охоплює виключне право на оприлюднення, редагування, і поширення Статті необмеженим тиражом в будь-якому вигляді і форматі на будь-яких носіях інформації.
Авторське право на публікацію передається в момент прийняття редакцією рукопису «в друк».
Автор гарантує, що Стаття є оригінальною і не є копією будь-якої іншої роботи, не була раніше опублікована, а також, що права на її опублікування нікому не передавалися і він / вона уповноважений співавторами здійснити таку передачу.
Автор гарантує, що використання його авторських прав не спричинить порушення авторських прав будь-яких осіб або організацій, а також не приведе до розголошення секретних або конфіденційних відомостей.
Автор відповідальний за дану статтю і ставить підпис на заяві (згоду на публікацію) за всіх співавторів.
Автор зберігає за собою наступні права: використання Статті в оглядах, дисертаційних роботах, книгах, лекціях, виготовлення копій (включаючи електронні для особистого використання при умови, що копії не будуть використані для продажу або систематичного поширення).
Після отримання згоди на публікацію, підписаної автором, який веде переписку, зміни в авторстві або порядку зазначених імен співавторів прийматися не будуть.
Автор дає згоду (відповідно до Закону України «Про захист персональних даних») на оприлюднення інформації про його особисті дані (відомості про авторів) з метою забезпечення реалізації відносин у сфері науки.
* Редакція журналу може не розділяти точку зору авторів і не несе відповідальності за достовірність інформації. Редакція залишає за собою право редагувати тексти статей.
Підпис автора, що веде переписку ________________________ / ____________ / ____________
Прізвище Підпис Дата