ВІДМІННІ ХАРАКТЕРИСТИКИ НАЦІОНАЛЬНОГО І ІНТЕРНАЦІОНАЛЬНОЇ РИНКУ В КОНТЕКСТІ ВДОСКОНАЛЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.30977/PPB.2226-8820.2019.22.0.110Ключові слова:
конкуренція, конкурентоспроможність, підприємство, ринкова економіка, шляхи підвищення, товар, послугаАнотація
УДК 338.45; JEL Classification М11
Мета. Метою даного дослідження стало визначення відмінних характеристик національного і міжнародного ринку в контексті вдосконалення конкурентоспроможності підприємства. Методика дослідження. В роботі використовувалися метод аналізу і синтезу при аналізі стану конкурентоспроможності на ринку і метод порівняння для розробки шляхів підвищення конкурентоспроможності підприємств на основі відмінних характеристик національного і міжнародного ринку. Результати. В ході дослідження були обґрунтовані умови, які сприятимуть підвищенню конкурентоспроможності підприємства на ринку. Виділено внутрішні чинники, які мають вирішальне значення для підвищення конкурентоспроможності підприємства. Зроблено висновок про те, що слід здійснювати продумане, проаналізоване і професійне управління з обов'язковим урахуванням особливостей перехідного періоду, розробкою правильної політики для підвищення конкурентоспроможності підприємства на національному та міжнародному ринку. В результаті дослідження були запропоновані практичні рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності підприємств. Наукова новизна. В роботі визначені відмінні характеристики національного і міжнародного ринку, обґрунтовано необхідність регулярного підвищення якості продукції, використання останніх розробок і технологій у виробництві, якісного використання трудових та інших ресурсів підприємства, поліпшення умов роботи на підприємстві. Сформовано основні аспекти, здатні зміцнити позиції підприємства на ринку, які, на відміну від існуючих, включають розробку правильної стратегії підприємства; раціональне повноцінне використання трудових і матеріальних ресурсів; використання інноваційних технологій для розкриття потенціалу підприємства; правильний аналіз складових ринку; підвищення рівня результативності менеджменту на підприємстві; випуск якісних конкурентоспроможних товарів. Практична значущість. Дані результати можна використовувати в якості платформи для подальшого вивчення аспектів виробництва і підвищення конкурентоспроможності підприємств.
Посилання
Мазилкина Е., Паничкина Г. Основы управления конкурентоспособностью. М.: Омега-Л, 2009. 328 с.
Головачев А. Конкурентоспособность организации. Минск, 2012. 319 с.
Пострелова А., Маркин М. Оценка конкурентоспособности предприятия. Молодой ученый. 2013. №6. С. 398–402.
Борисов Н. Конкурентная разведка как инструмент конкурентной борьбы: сайт. URL: http://www.marketing.spb.ru/lib-research/competition_spy.htm. (дата обращения: 17.04.2019).
Светунькова С. Информационное обеспечение управления конкурентоспособностью: сайт. URL: http://www.marketing.spb.ru/read/m19/4.htm. (дата обращения: 20.04.2019).
Фатхутдинов Р. Конкурентоспособность организации в условиях кризиса. Москва: Маркетинг, 2002. 885 с.
Бородин К. Конкурентоспособность в рыночной экономике. М., 2005. 125 с.
Быков В., Философова Т. Конкуренция. Инновации. Конкурентоспособность. М., 2008. 295 с.
Черкасов В. Теоретические основы конкурентоспособности. СПбГУЭФ, 2004. 250 с.
Как обеспечить конкурентоспособность предприятия : сайт. URL: http://vds1234.ru/index.php. (дата обращения: 5.05.2019).
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
ЗГОДА НА ПУБЛІКАЦІЮ ТА ОПРИЛЮДНЕННЯ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ
Автор, який веде переписку (далі автор) уповноважений співавторами підтвердити
наступне:
Я, ___________________________________________________________, підтверджую, що
(ПІБ автора - повністю)
представлена робота ________________________________________________________________
(ПІБ всіх авторів)
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
(Назва статті)
- схвалена для публікації всіма співавторами;
- схвалена для публікації відповідальною установою, в якій вона виконана.
Автор поступається співзасновнику збірнику наукових праць «Проблеми і перспективи розвитку підприємництва» Харківському національному автомобільно-дорожньому університету
ексклюзивними правами на цю Статтю.
Передача авторського права охоплює виключне право на оприлюднення, редагування, і поширення Статті необмеженим тиражом в будь-якому вигляді і форматі на будь-яких носіях інформації.
Авторське право на публікацію передається в момент прийняття редакцією рукопису «в друк».
Автор гарантує, що Стаття є оригінальною і не є копією будь-якої іншої роботи, не була раніше опублікована, а також, що права на її опублікування нікому не передавалися і він / вона уповноважений співавторами здійснити таку передачу.
Автор гарантує, що використання його авторських прав не спричинить порушення авторських прав будь-яких осіб або організацій, а також не приведе до розголошення секретних або конфіденційних відомостей.
Автор відповідальний за дану статтю і ставить підпис на заяві (згоду на публікацію) за всіх співавторів.
Автор зберігає за собою наступні права: використання Статті в оглядах, дисертаційних роботах, книгах, лекціях, виготовлення копій (включаючи електронні для особистого використання при умови, що копії не будуть використані для продажу або систематичного поширення).
Після отримання згоди на публікацію, підписаної автором, який веде переписку, зміни в авторстві або порядку зазначених імен співавторів прийматися не будуть.
Автор дає згоду (відповідно до Закону України «Про захист персональних даних») на оприлюднення інформації про його особисті дані (відомості про авторів) з метою забезпечення реалізації відносин у сфері науки.
* Редакція журналу може не розділяти точку зору авторів і не несе відповідальності за достовірність інформації. Редакція залишає за собою право редагувати тексти статей.
Підпис автора, що веде переписку ________________________ / ____________ / ____________
Прізвище Підпис Дата